• Kwietniowa wycieczka klasy VII d

• Korzystając z dofinansowania w ramach projektu "Poznaj Polskę" uczniowie klasy VII d wspomagani kolegami i koleżankami z klas Vc,VIIa,VIIc,VIIIc i VIIId odbyli 27 IV 2022 r. wiosenną wycieczkę do Warszawy pod opieką: wychowawcy p.Arkadiusza Parzycha i nauczyciela j.angielskiego p.Artura Kazimierskiego. Jak na wiosnę przystało wycieczkę rozpoczęliśmy od pobytu w jednym z warszawskich parków trampolin. Następnie dotarliśmy do Muzeum Historii Żydów Polskich "POLIN". Tam oprowadzani przez przewodników w czasie dwugodzinnego zwiedzania przypomnieliśmy sobie dzieje ważnej dla rozwoju Polski mniejszości narodowej - od początków w epoce średniowiecza, aż po tragiczny koniec w czasie II wojny światowej. Po muzeum Polin udaliśmy się na obiad do jednej z nadwiślańskich restauracji z pięknym widokiem na "królową polskich rzek". Kolejne godziny spędziliśmy zwiedzając warszawską Starówkę w towarzystwie pani przewodnik. Pełni wrażeń i nowych wiadomości z dziedziny historii stolicy powróciliśmy w godzinach wieczornych do domów. Ilustracją wycieczki są poniższe zdjęcia: